ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم!

 

 

تو گل سرخی که خنده از لبات دور نمی ­شه 

تو مث ماه می­مونی ، ماهی که بی نور نمی ­شه

خنده ی گل دو روزه ، مالِ تو بی نهایته

ماه فقط یه شب تو ماه ، مثل توئه ، به غایته

                                نمی دونم به چه چیزای قشنگی تو رو ، تشبیه کنم

                                بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم

تو یه چشمه ای که پاکی از دلت جاری شده

مث کوهِ محکمی ، کوهی که معماری شده

آب چشمه سرده سرده ، ولی گرمه قلب تو

دل کوه همیشه سنگه ، ولی نرمه قلب تو

                                نمی دونم به چه چیزای قشنگی تو رو ، تشبیه کنم

                                بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم

قد و بالای تو از سروِ روون  قشنگ تره

چشم و ابروی تو از تیر و کمون زرنگ تره

سروو باد خم می کنه ، سرو تو کم نمی آره

تیر می شه خطا بره ، تیر تو ردخور نداره

                                نمی دونم به چه چیزای قشنگی تو رو ، تشبیه کنم

                                بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم

مث طاووسی که چتر مهرشو وا می کنه

تو یه الماس درخشانی که غوغا می کنه

پای طاووس اگه زشته قدمت رو چشم من

می شه الماسو خرید اما تو ، حرفشم نزن

                                نمی دونم به چه چیزای قشنگی تو رو ، تشبیه کنم

                                بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم

مث دریای پر از موجی  که  آروم  نداری

مث خورشیدی ٬ به جای نور شادی می آری

مث دریا دلت اما ، جای هر عبور نیست

نمی شه خورشیدو دید اما تو رو غرور نیست

                                نمی دونم به چه چیزای قشنگی تو رو ، تشبیه کنم

                                بهتره هرچی قشنگی هست تو دنیا ، به تو تشبیه کنم



نظرات شما عزیزان:

₪_αпıтα_₪
ساعت4:41---22 بهمن 1390
khili ojeeeeeeeeel jodeeeeeeeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:53 | |